آزمایشگاه ملل شهرک سلامت اصفهان

EN

واحد تحقیق و توسعه (R&D)

درباره واحد تحقیق و توسعه (R&D) آزمایشگاه ملل

واحد تحقیق و توسعه آزمایشگاه پزشکی ملل توسط پزشکان، متخصصین، نخبگان و محققین حوزه سلامت و بهداشت که در شبکه های بیمارستانی، مراکزدانشگاهی، واحدهای صنعتی و موسسات خیریه مشغول به کار هستند هدایت می شود. ما مفتخریم که واحد R&D از طریق آموزش کارکنان نقش بسیار مهمی در ارتقای خدمات بالینی آزمایشگاه پزشکی ملل ایفا می کند. ما به حفظ و حمایت از فعالیت های علمی و تحقیقاتی واحد R&D برای ایجاد یک چهارچوب مستحکم برای توسعه و انتقال پیشرفت های نسل جدید به آزمایشگاه های تشخیص پزشکی قویا متعهدیم. کارکنان ما در سطح ملی و بین المللی در حوزه های تحقیق، نگهداری از نمونه های زیستی و آموزش نقش بسزایی ایفا می کنند. هدف از فعالیت های این واحد ارتقاء سلامت شهروندان، هم میهنان و گردشگران خارجی حوزه سلامت است. فعالیت های واحد تحقیق و توسعه آزمایشگاه پزشکی ملل منجر به بهبود و ساده سازی روش های تشخیصی شده و در نتیجه در هزینه های مورد نیاز و زمان لازم برای تشخیص قطعی به صورت قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد. واحد R&D به بیمارستان ها، مراکز بهداشت، پزشکان، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه های علوم پزشکی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، صاحبان مشاغل، و آزمایشگاه های تشخیص طبی خصوصی ارائه خدمت می کند.

برای نیل به سوی این اهداف، واحد R&D آزمایشگاه ملل:

• آزمایش ها و مفاهیم تشخیصی جدید را به آزمایشگاه های تشخیص طبی منتقل کرده و ظهور فناوری های پیشرفته در زمینه تشخیص پزشکی را تقویت می کند.
• گسترش به کارگیری و ادغام دانش حاصل از تحقیقات را در حوزه تشخیص پزشکی تقویت می-کند.
• برای پایه گذاری روش های تشخیصی مبتکرانه و مقرون به صرفه با سازمان های ملی و بین المللی در پیشبرد تحقیقات کاربردی همکاری می کند.

 

آموزش و تحقیق

• آموزش تخصصی:

برنامه های تمام وقت آموزشی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به کار در تمام بخش های آزمایشگاه پزشکی ملل

• تحقیق:

تحقیقات ما شامل گستره وسیعی از روش¬های تشخیصی بنیادین تا پیشرفته با تمرکز بر ارتقاء سلامت بشر در دیدگاه کوتاه مدت و بلند مدت می¬شود. همچنین واحد R&D علاقه مندی خود را برای همکاری با پروژه های تحقیقاتی و دانشگاهی اعلام می کند.

آدرس:
اصفهان، بزرگراه شهید آقابابایی، خیابان سپهر، شهرک سلامت، ساختمان۲، طبقه دوم، واحد R&D

تلفن تماس۰۳۱-۳۷۱۵۴۴۴۵
ساعات کاریشنبه- چهارشنبه ۸ الی ۱۴
پنجشنبه ۸ الی ۱۳